fbpx

Blog dla sklepu internetowego czyli zyskaj pozycję eksperta, zwiększ ruch i sprzedaż!

 Teksty blogowe w sklepie internetowym ma kluczowe znaczenie dla każdego, kto stawia na jakość i profesjonalizm. O tym jak ważny w prowadzeniu biznesu jest blog w sklepie internetowym, powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca, który ma swój sklep online. Kwestia graficzna i responsywność strony to połowa sukcesu, druga to właśnie odpowiednia i intersująca dla klienta treść. Ale dlaczego właściwie content marketing dla sklepów jest tak ważny?

Teksty na bloga sklepu internetowego

To, co firmy zamieszczają na stronie internetowej jest pierwszym co widzi klient. Dlatego tak ważne są zamieszczane tam informacje – wartościowe wpisy budują lojalność klientów, a co za tym idzie sprzedaż. Dzięki rzetelnej i jasnej komunikacji, przedsiębiorcy mogą zwiększać sprzedaż i zdobywać nowych klientów. Aby tak się stało należy  zastosować kilka prostych zasad:

  1. Dostosowanie treści wpisów blogowych do odbiorcy – to niezwykle ważny aspekt, o którym wiele osób zapomina, zarówno layout strony jak i język korzyści powinien być dopasowany do grupy odbiorców, do której firma kieruje swoje produkty lub usługi, a więc należy odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego warto prowadzić bloga firmowego. Zapewni to świadome przywiązanie odbiorcy i zbuduje przywiązanie.
  2. Merytoryczne treści blogowe – strona internetowa, na której sprzedawane są produkty, nie jest dobrym miejscem do umieszczania dodatkowych treści. Ciężko zresztą zawrzeć ciekawostki w opisach kategorii dla sklepów. Najlepszym narzędziem będzie zaoferowanie klientom różnych formatów. Blog dla sklepu internetowy jest jednym z nich. Można tam zawrzeć mnóstwo przydatnych i atrakcyjnych dla odwiedzającego informacji, które będą bezpośrednio związane z tematyką witryny.

Zalety tekstów blogowych

Najczęściej wybieranym przez firmy rozwiązaniem jest prowadzenie bloga firmowego. Daje to możliwość pokazania się z dobrej strony. To nie tylko artykuły dotyczące sprzedawanych produktów i rady, ale również dodatkowe informacje, które mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek i odbiór firmy.  Można tu zawrzeć informacje o działaniach firmy i wszystkich akcjach (charytatywnych, ekologicznych, prozdrowotnych), w których bierze udział. Oprócz bloga można się zdecydować na takie rozwiązania jak e-book czy podcast. Forma powinna być dopasowana bezpośrednio do wizji danego przedsiębiorstwa.

Zadbanie o odpowiednie treści stanowi klucz do wzrostów sprzedaży i zwiększania zainteresowania wśród nowych klientów. Każdy przedsiębiorca powinien rozważyć rozszerzenie działań w sieci. Często takie zadania powierza się agencjom interaktywnym, które dbają o regularne zamieszczanie atrakcyjnych i przykuwających uwagę treści. Wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, uwielbiają unikalne, bogate w tekst treści. Mogą z łatwością wydobyć z nich znaczenie, a tym samym wyświetlić je oraz Twój sklep internetowy dla znacznie bardziej szczegółowych wyszukiwań. Content taki jak teksty blogowe i wpisy poradnikowe dają dużą szansę na wyświetlanie tego typu treści wyżej nad konkurencję. Google uwielbia treść, dlatego jak najbardziej powinieneś zastanowić się nad zleceniem tworzenia przez profesjonalistów.

Wpisy blogowe i teksty dla Twojego sklepu

Blog to potężne narzędzie do systematycznego poszerzania listy słów kluczowych, na które widoczny jest Twój sklep w Google.

Wpis blogowy już od 20 zł brutto / 1000 znaków

Artykuł poradnikowy – od 30 zł brutto / 1000 znaków

Potrzebujesz treści na swoją stronę?

Napisz do nas – ofertę otrzymasz w ciągu godziny!